The skincare tag


DSC00201Buna dragele mele !

Frumoasa Julia de la www.juliahasch.com  m-a nominalizat sa fac acest tag despre ingrijirea tenului . Avand in vedere ca tenul trebuie curatat si hidratat constant cred ca acest tag este foarte bine venit ,de accea ii multumesc Julei pentru nominalizare . Si haideti sa incepem :

1.Descrie rutina ta de îngrijire a tenului în 5 cuvinte.

Nu stiu daca sunt 5 ,dar cele mai importante sigur sunt : curatarea , tonifierea si hidratarea .

2.Care este tipul tău de ten? 

Din fericire am un tip de ten mixt spre normal ,spun asta pentru ca, citisem pe un site ca tipurile de ten mixt sunt grase doar in zona T adica frunte ,nas ,barbie ,la mine e doar pe nas ,si acolo foarte putin. Deci normal spre mixt.

3.Cel mai bun inamic împotriva coșurilor? 

Ce sunt alea ? Glumesc , dar chiar nu am avut vreun fel de problema din punctul asta de vedere .Doar cu cateva zile inainte de menstruatie apare unul mic in varful nasului pe care il las asa,sa treaca singur .

4.  Care este produsul tău preferat pentru îngrijirea tenului?

Crema de hidratare de zi Roc ,care imi lasa cea mai fina piele. O folosesc in fiecare zi .

5. Șervețele demachiante: da sau nu? 

Nu , niciodata .

6. Toner:  da sau nu? 

Folosesc o lotiune de fata dupa demachiere ,dar nu stiu daca e exact toner. Este din gama demachiantului de ochi si de fata pe care le folosesc de la Yellow Rose. Indeparteaza orice fel de praf sau substanta .Il folosesc inainte de machiaj si dupa. Din cate stiu toner-ul contine alcool si mie personal nu imi place deloc.

10599502_912325782133532_8075160519075599295_n

7. Produse high end pentru ten sau produse high end de machiaj?

Amandoua . Tenul este partea cea mai importanta asa ca ,cred ca si produsele pentru ten dar si cele pentru machiaj trebuie sa fie de calitate.

8. Care e cel mai ciudat produs pe care l-ai folosit pentru îngrijirea tenului tău? 

Cred ca a fost o crema cu …avea niste chestii inauntru ca nisipul ,un fel de masca ,dar n-am rezistat nici doua minute cu ea pe fata ,daca imi amintesc bine facea si spume ,si m-au usturat ochi de la ea .

9. Cele mai bune sfaturi pentru un ten mai frumos:

-Un ten curat respira mai bine si este mai luminos  ,recomand 2 litri de apa pe zi (cel putin ) pentru ca tenul sa arate proaspat si hidratat.

-Eu recomand si fructele ,sunt sanatoase.

-Nu dormi machiata ! Este foarte important pasul de demachiere.

  • Foloseste o baza machiaj , crema de zi ,orice ,inainte de a iesi din casa , mai ales daca locuiesti in orase mari unde poluarea este in exces.