Sunny AutumnOutfit

DSC00125Am profitat de ziua asta frumoasă și însorită pentru a mai purta odată pantalonii mei scurți , adorabili din imitație piele pe care îi ador . Vremea a fost foarte frumoasă astăzi și sper să țină tot așa. Noul meu pulover oversized este extraordinar de călduros. Ador puloverele astea oversized pe care le pot purta ca și rochii mai apoi.

Despre cizme nu mai zic nimic,sunt îndrăgostită maxim de ele și sunt “vedeta”outfitului de astăzi. Nu știu cine mi le-a scos în cale dar și-au facut un loc aparte în garderoba mea.

Am obținut un outfit casual (eu l-as purta în fiecare zi ), piesele fiind piese must-have de toamnă : plic ,pulovere oversize- dacă nu aveți unul în garderobă ,va sfatuiesc să mergeți la shopping- , apoi pantaloni piele și cizmele fie că trec sau nu de genunchi și ele la fel sunt un must .

Mie imi place mult de tot outfit-ul de astăzi , vă las și vouă poze să imi spuneți cum vi se pare,aștept păreri  ! Kisses

❤ ❤ ❤ greek now ❤ ❤ ❤

Εκμεταλευτικα αυτι την ζεστη φθινωπορινη μερα για να βγαλω αλλη μια φωρα το σορτσακι μου,που δεν προλαβα να το χαρω και παρα πολυ το καλοκαιρι.Ο καιρος πολυ ωραιος , μακαρι να κρατισει και αλλο να φοραμε τα μινακια μας , ε τι λετε κοριτσια ?? ❤

Το σημερινω λοοκ περιεχει πουλοβερ oversized , ε μα δεν γινοτανε και αλλιος…τα λατρευω ειπαμε . Συνδιαζμενω με μποτες με κορδονεια , αλλο κολειμα και με αυτα εδω , μιλαμε για πολυ ερωτα.. Λοιπον το σημερινω λοοκ ειναι ενα  casual outfit που εγω προοσοπικα θα μπορουσα να το φοραω κατε μερα και αποτελειτε απο κομματια basics , κομματια must-have φθινωπορο οπως τα oversized  πουλοβερακια ,της τσαντες φακελο (αυτο οχι μονο φθινοπωρο -γαινικα ειναι κομματι must-have) μετα επισεις η μποτες που περνανε το γονατο και η αλλες βαιβεα που ειναι κατω απο το γονατο.

Εμενα μου αρεσει παρα πολυ το συνολλο και σας αφινω φωτογραφιες να μου πειτε αν σας αρεσει και εσας .DSC00139DSC00131DSC00120

DSC00140 DSC00141DSC00121DSC00145DSC00133hDSC00123 DSC00148

outfit details:

Sweater – H&M

Pants-Pink Women

Clutch -Accesorize

DSC00124

Kisses& hugs

Have a great weekend ❤

55 thoughts on “Sunny AutumnOutfit

  1. Your boots are so unique! I’ve seen so many that lace up in the back but never the front.

    Loving the blog vibes and have a great weekend.

    Much Love, Karen

    Like

  2. Iata si cizmele despre care tocmai vorbeam :)) Superbe, imi plac tare mult, o afacere grozava ai facut!!
    Puloverul e de milioane, asa ceva caut si eu… spune-mi cat a costat si ce marime ai luat ca sa fie mai larg.. sau e chiar model oversized si nu e nevoie de marime mai mare?
    Superba tinuta, te pupicesc!!

    Like

  3. Though I don’t understand greek, but I since I love sweaters for women I truly love your outfit. The red boots perfect matches your light color top. You look lovely.

    Like

Leave a comment